Brokastu TV uzdevums ir nodibināt tādu kā saikni starp auditoriju un programmu jeb skatītāja ‘’iekšējo pasauli’’ un to, kas notiek ārpus tās. Brokastu TV ir viena no pirmajām, kas apgāza tradicionālo ziņu pasniegšanas stilu. Vajadzība pēc pasniegšanas veida, kas būtu tuvāks skatītājam radās, jo svarīgi bija saprast, kā sasniegt auditoriju, kas no rītiem ir šķietami liela. Pie tam, ja to vispār var sasniegt, tad noteikti ilgstoši to noturēt piesaistītu pārraidei lielākoties nav iespējams. Pētījumi rāda, ka ir liela starpība starp to cilvēku skaitu, kas skatās pārraidi konkrētajā mirklī, un to, cik daudz cilvēku vispār ir kādu brīdi skatījušies rīta pārraidi. Tieši tāpēc brokastu TV pārraidēm ir jāspēj piedāvāt plašu informācijas klāstu, kas būtu piemērots mainīgajai auditorijai. Programmas piedāvā cilvēkiem informāciju, kas būtu svarīga ikdienas mājsaimniecībā un to, kas būtu jāzina pirms došanās ārpus mājas, lai tā nebūtu drudžaini jāmeklē vēl citos medijos, kad situācija no rītiem jau tā ir pietiekoši stres-pilna.
Parasti brokastu televīzijas pārraides sastāv no trim lielākiem blokiem – plānošanas, raidījuma stilizēšanas un tā galējās izveides bloka. Tām ir vairāki svarīgi uzdevumi, piemēram, informēt, kas ir noticis laika posmā, kad cilvēki aizgāja gulēt un kad piecēlās. Piemēram, ir notikusi liela kataklizma un ārā ir oficiāli atļauts nedoties, tad rīta šovi sūta ziņu, ka varat mierīgi palikt mājās, gulēt ilgāk, iedzert alu vai vienkārši nedarīt neko. Pārraidēm ir uzdevums arī sniegt informāciju, ko skatītāji var lietot savā dzīvē, piemēram, par medikamentiem, valūtu, internetu, principā jebko, ar ko vairums cilvēku saskaras ikdienā. …