Darba vērētjums - 10 balles
Integrēts mājas uzdevums: Reklāma
Pētījums : Ievads specialitātē, Tiesību teorijā, Datubāzēs un Juridiskajā lietvedībā
Lai gan termins ‘’reklāma’’ liek domāt un noprast, ka tiek runāts par viena veida reklāmām, taču tā nav. Ir ļoti daudzi veidi kā preci reklamēt, piemēram – Iespiestā reklāma, Televīzijas reklāma, Radio reklāma, Skatlogi, Gaismas reklāma u.c.[2;17] Visām šīm reklāmām ir izvirzītas savas darbības, un darbības loks, kurā tā darbojas un izpaužas.
Runājot par vēsturiskajiem aspektiem, tajā var izšķirt vairākus posmus vai pakāpienus. Pēc autores domām, reklāma ir tā lieta, kura vienmēr mainīsies ejot laikam, attiecīgi pēc publikas jeb auditorijas prasībām. Vārds ‘’reclamo’’’cēlies no latīņu valodas un tagad ir pamatā daudzu pasaules tautu valodās lietotajam terminam, nozīmē – izsaucos, kliedzu, skaļi protestēju.[5;18] Atskatoties uz vēsturi, bieži tiek pieminēts ‘’kliedzēji’’, tie ir ļoti saistīti ar reklāmu jeb reklamēšanu. Vēsturiski ir izvirzīta hipotēze, kura gan nav pierādīta, ka pirmie ‘’kliedzēji’’ bija preču ražotāji, kas senajos laikos, sapulcējušies noteiktās vietās, ar saucieniem centās pievērst iespējamo pircēju vai iemainītāju uzmanību savām precēm. No starptautiskā redzes viedokļa tirdzniecība vispirs sāka attīstīties senajās Austrumu valstīs, Ēģiptē un Indijā, kur tā tomēr, šķiet, dažu vēsturisku, ģeogrāfisku un sociālu cēloņu dēļ nesasniedza tik augstu organizētības līmeni kā Grieķijā un Romā.[5;18] Pēc autores domām, reklāma vislabāk attīstās valstīs, kurā ir lielāks iedzīvotāju skaits, arī ienākuma līmenis ir nozīmīgs, jo preču pircējam ir nepieciešama nauda.