Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:226855
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Informācija ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot un šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko apgādā ar informāciju televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais sabiedrības ietekmētājs ir reklāma.
Mediji un sabiedrība balsta viena otru - mūsdienu sabiedrība vēlas gūt kvalitātīvu un daudzveidīgu informāciju ar izklaides „pieskaņu” un neviens televīzijas, radio vai preses izdevums nespētu pastāvēt tikai no pircēju samaksas, jo televīzija un radio vienīgos ienākumus gūst no reklāmas. Mediji un reklāma atkal ir viens otram pakārtotas sfēras – viens attīstās, iegūst arī otrs – attīstoties medijiem, attīstās arī reklāmas iespējas.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1246018
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties