Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:171252
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlētā Sony Ericsson mobilā telefona C510 drukātā reklāma, manuprāt, ir ļoti piemērota krāsu analīzei, jo tajā nav atainota reāla dzīves situācija, proti – fotogrāfija vai attēls, ka atspoguļo reālu dzīves situāciju reālā vidē. Pēc manām domām, šāda veida reklāmās to veidotājiem ir daudz šaurākas iespējas krāsu un toņu izvēlē, jo dabīgā vide pati nosaka krāsas reklāmā, līdz ar to reklāmas uzsvars vairāk ir uz ideju, ko tā attēlo, nevis krāsu attiecībām un radīto noskaņu. Manis izvēlētā reklāma, lai arī ietver reālās dzīves elementus – sievietes un glāzes fotogrāfiju, tomēr kopumā ir apzināti vizuāli veidota un iespējas krāsu izvēlē tajā bijušas daudz plašākas.
Reklāma kopumā nav izteikti daudzkrāsaina, jo būtībā tajā var izdalīt tikai četras pamanāmas krāsas – violetu, oranžu, melnu un baltu. Minimālā apmērā reklāmā parādās arī dzeltenā un zaļā un zilā krāsa, tomēr to izmantojums nav tik būtisks.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties