Izvēloties tēmu par ētiku reklāmā patiesi biju priecīgs, ka varu izmantot savu pieredzi un dalīties ar kolēģu viedokli, jo 15 gadus strādāju mediju biznesā. Esmu redaktors vienam drukātam medijam un interneta portālam. Ētikas problēmas, kuras pastāv attiecībā starp mediju un lasītāju, reklāmdevēju un paša medija radošo personālu ir pazīstams, un ikdienā sastopos ar virkni problēmām, kuras risinu, un savā darbā mēģināšu atspoguļot.
Mūsdienu masu informācijas medijs ir tāds pat uzņēmums, kā, piemēram, autoserviss vai veikals, kura primārais uzdevums ir gūt peļņu. Un lielu daļu ikviena medija budžetā ieņem reklāmdevēju nauda. Tieši naudas līdzekļi, kuri iegūti pārdod reklāmas laukumus dod iespēju uzturēt pie dzīvības tos medijs, kuri tiek uzskatīti par bezmaksas- Radio, TV, Internets, bezmaksas avīzes. Arī maskas izdevumiem- avīzēm un žurnāliem, ieņēmumi, kuri ir iegūti pārdodot reklāmas laukumus sastāda 70% no visiem finansu ieņēmumiem.…