Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:547069
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šajā pārmaiņu un jauninājumu laikā manu uzmanību vērsa savā ziņā visai vienkāršas, mazliet mīļas un informējošas telekomunikāciju un abonent televīzijas uzņēmuma Baltkom reklāmas „Ko darīt, ja atņem TV? reklāmas klipi”, kas mazliet ar ironiju pieiet esošajai situācijai digitālās televīzijas ieviešanā. Trīs īsas reklāmfilmiņas rada primāru priekšstatu par to, ko varētu darīt pensionāri tad, kad visi telekanāli pāries uz digitālo jeb ciparu pārraidi un cilvēkiem, kuriem nebūs līdzekļu, nevarēs atļauties skatīties televizoru. Viena filmiņa rāda, ka pensionāri mācīsies burvju trikus un vizuāli parāda, kā vīrs „burvju” kastē zāģē sievu, otrā filmiņa ir par to, ka pensionāri sēž un gaida, kad no pulksteņa „izleks” dzeguze un kad tas ir noticis, vīrs laiku pagriež atpakaļ, lai dzeguze „lektu” vēlreiz. Trešā filmiņa rāda, ka pensionāri savākuši trīslitru burkā mušas un izlaiž tās dzīvoklī – laiks paies ātrāk, kamēr mušas tiks nosistas. Šis ir ļoti ironisks un vienkāršs veids kā parādīt un piesaistīt klientu uzmanību situācijai.
Reklāmas galvenais un svarīgākais mērķis no skatītāja viedokļa noteikti ir informēt un vērst uzmanību uz izmaiņām. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties