Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:242864
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Attention-uzmanība – kas piesaista cilvēka uzmanību šajā reklāmā?
Cilvēka uzmanību reklāmā viennozīmīgi piesaista sarkanais auto, kur krāsai ir ļoti būtiska nozīme, jo reālā automašīnas krāsa – sudraba, nebūtu cilvēka acij tik tīkama un saistoša. Sarkanais auto un teksts „Laimē 900 balvas” atrodas cilvēka acu augstumā un tādējādi piesaista vairāk uzmanības. Piemēram, cilvēks dodoties pa ietvi kādus 20 m pirms šīs reklāmas mainīs savu maršrutu, ieraugot iespēju laimēt reklāmā redzamo auto, kas ir pietiekami spilgtā krāsā, lai to pamanītu jau pa lielu attālumu. Būtiski uzmanību piesaista 900 balvu fonds, jo tas rada cilvēkos domu, ka iespējas laimēt ir krietni lielākas, nekā ja balvu fondā būtu tikai viens auto.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties