Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:254690
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mans secinājums ir tāds, ka reklāma spēja pārliecināt 6% balsstiesīgo iedzīvotāju, tas nozīmē ka partija, kura vislabāk spēs sevi noreklamēt iegūs savu vietu Saeimā, jo tur nepieciešams tikai 5% balss tiesīgo balsu.
Uz ielām pamanīju arī „Bites” vides reklāmu par jaunajiem tarifiem, „Tele2” jauno reklāmu ar sēnēm, Lattelecom reklāmu par datoriem, kuri maksā nulle latus, kā arī Rimi un Maximu. Internetā manīju „Citylife”, „ZZ”, „Bigbank” un žurnāla „Next” reklāmas. Radio „EHR” un „101” reklamēja „Studentu paradīzi” un citus pasākumus. Portālā „draugiem.lv”, parādījās reklāma piedalīties pārdošanas konkursā „Pārdošanas GURU 2011”, kā arī „manas.lecas.lv” un „Stockmann trakās dienas”. Resultātā secinu, ka priekšvēlēšanu reklāmas un sakaru līdzekļu sniegtie pakalpojumi bija dominējošie reklāmas jomā septembra mēnesī.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties