Reklāma ir sadzīvē uz katra stūra. Sastopamies ar to visur, gan mājās, gan uz ielām. Tā mūsdienās ir visur. Tā ir izplatījusies, kā zirnekļu tīkls, kur ej tur sastopies ar to, piemēram, lasot avīzi katrā lapā ir vismaz 1 reklāma , žurnālos katra otrā lappusē ir pa reklāmai, televīzijā ik pēc 5 minūtēm rāda kādu reklāmu, izejot ārā uz afišu stabiem pilns, ka raibs gar acīm metas, mašīnas aplīmētas, drēbes cilvēkiem apdrukātas, dāvinātas pildspalvas ar reklāmu simboliem, ielās spīdekļi naktīs spīd, ka gar acīm raibs metās. Padomājot, tas taču ir ārprāts, vienas reklāmas visapkārt. Reklāma iespaido gan mani, gan arī pārejos, mūsu uzvedību, izvēli un domāšanu. Protams, reklāma mums palīdz izvēlēties, uzzināt par jaunam iespējam, preci un pakalpojumiem, bet kas par daudz tas par skādi.
Skatoties televizoru un it īpaši interesantu filmu, kad ik pēc 5 minūtēm rāda reklāmas, tas vienmēr tik ātri izved no pacietības, tikko sākas kaut kas interesants, te atkal reklāma. Filma, kas gara pusotru stundu ieilgs uz gandrīz 3 stundām. Un ja sāc skatīties filmu ap pulksten 21.00, tad beidz skatīties ap pulksten 24.00, ja pat ne vēlāk. Un pēc pulksten 23.00 sākas reklāmas, kas paredzētas pieaugušiem cilvēkiem, bet šo filmu skatās bērni, sanāk, ka viņiem arī jāskatās šīs reklāmas pēc 24.00. Tātad bērniem jāver acis ciet ik pēc 5 minūtēm, bet filma skaitās ģimenes kino, kas sākas 21.00 un beidzas 24.00. Un tas ir pateicoties tikai plašam reklāmu daudzumam filmās.
Runājot par žurnāliem nav tik traki, ka ar televīziju, bet dažos žurnālos tiešam arī to ir pa daudz, piemēram, „VOGUE” vai „GLAMUR” žurnālos. Vienas smaržu, dārglietu un dārgu pulksteņu reklāmas nekā cita nav. Skatoties domā, skaisti jau noformēta tā reklāma, noteikti arī labi maksā prece.…