Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:152837
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas mērķis:
Produkts ir jauns un atrodas ieviešanas fāzē, līdz ar to reklāmai ir jābūt agresīvai, cilvēkam ļoti daudz ir jāatgādina par jauno produktu, lai viņš to tomēr izvēlētos pamēģināt. Reklāmas galvenie mēŗki ir iepazīstināt pircējus ar jauno produktu un tā īpašībām, tā iegādes vietām, un pamudināt pircējus to iegādāties.

Reklāmas kanāli:
1. Žurnāls „Ievas Veselība”
Kā viens no reklāmas nesējiem ir izvēlēts žurnāls. Izvēle ir jāizdara starp diviem žurnāliem – „Ievas Veselība” un „Veselība”, jo abu žurnālu mērķauditorija daļēji sakrīt arī ar reklamējamā produkta mērķauditoriju. Lai novērtētu, kuru žurnālu būtu izdevīgāk izvēlēties, katram no žurnāliem tika aprēķināts CPT. Lai aprēķini būtu pēc iespējas precīzāki, tika izvēlēti pēc iespējas līdzīgāka izmēra reklāmas laukumi, kuri arī atbilstu reklamējamā produkta vajadzībām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties