Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:839357
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā   
2.  Valodas transformēšanās un konotācija (blakusnozīme) reklāmas banneros   
3.  Valodas interfeiss - saskare, mijiedarbība ar reklāmas uztvērēju   
4.  Valoda kā identitāte   
Darba fragmentsAizvērt

Valodas lietojums interneta banneros.

Saturs:

1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā
2. Valodas transformēšanās un konotācija (blakusnozīme) reklāmas banneros
3. Valodas interfeiss - saskare, mijiedarbība ar reklāmas uztvērēju
4. Valoda kā identitāte
5. Identitātes vājināšanās – valodas kā identitātes nozīmes maiņa

1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā.
Esmu izvēlējusies pētīt internetā ievietotos reklāmas banneru tekstus un valodas lietojumu. Sašaurinot šo tēmu, esmu izvēlējusies par pamatu savai esejai tieši mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju reklāmas bannerus, jo tie uzskatāmi parāda valodas transformēšanos un tendences, kādas vērojamas arī citās pakalpojumu un produktu reklāmu jomās.
Valoda reklāmas banneros ir kultūras daļa, kas tiek izplatīta savdabīgā veidā caur kultūras objektiem – reklāmām. Savukārt, reklāma pati par sevi nav tikai kā digitāls darbs, kas pilda informācijas nesēja funkcijas, bet arī pretendē uz mākslas darba statusu, tāpēc valoda reklāmā ir kultūras daļa, kas kodēta digitālā formātā. Tā atspoguļo svarīgas sabiedrības attīstības tendences, kas parāda arī kultūras kā tādas attīstību. Šāda veida reklāmas valoda mēģina sevī apvienot gan tradicionālo kultūras formu, gan cilvēka - datora interfeisa konvenciju, jo reklāmas banneri, kas veidoti attiecīgajai mērķa auditorijai, ir savi komunikācijas likumi, kurus integrē reklāmās.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties