Valodas lietojums interneta banneros.
Saturs:
1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā
2. Valodas transformēšanās un konotācija (blakusnozīme) reklāmas banneros
3. Valodas interfeiss - saskare, mijiedarbība ar reklāmas uztvērēju
4. Valoda kā identitāte
5. Identitātes vājināšanās – valodas kā identitātes nozīmes maiņa
1. Valoda internetā – kultūras daļa, kas kodēta digitālā formā.
Esmu izvēlējusies pētīt internetā ievietotos reklāmas banneru tekstus un valodas lietojumu. Sašaurinot šo tēmu, esmu izvēlējusies par pamatu savai esejai tieši mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēju reklāmas bannerus, jo tie uzskatāmi parāda valodas transformēšanos un tendences, kādas vērojamas arī citās pakalpojumu un produktu reklāmu jomās.
Valoda reklāmas banneros ir kultūras daļa, kas tiek izplatīta savdabīgā veidā caur kultūras objektiem – reklāmām. Savukārt, reklāma pati par sevi nav tikai kā digitāls darbs, kas pilda informācijas nesēja funkcijas, bet arī pretendē uz mākslas darba statusu, tāpēc valoda reklāmā ir kultūras daļa, kas kodēta digitālā formātā. Tā atspoguļo svarīgas sabiedrības attīstības tendences, kas parāda arī kultūras kā tādas attīstību. Šāda veida reklāmas valoda mēģina sevī apvienot gan tradicionālo kultūras formu, gan cilvēka - datora interfeisa konvenciju, jo reklāmas banneri, kas veidoti attiecīgajai mērķa auditorijai, ir savi komunikācijas likumi, kurus integrē reklāmās.…