Diezin vai mūsdienās atradīsies kāds cilvēks, kurš kaut kādā veidā nebūtu saskāries ar reklāmām, jo reklāmas šajos laikos ir kā ikdiena, bez kurām tā liktos savāda. Atšķirt un saprast to, vai reklāmas ir izšķērdība vai ikdienas nepieciešamība, var ātri. Reklāmas var ieraudzīt visnedažādākajās vietās uz visas pasaules. Ir vairāki reklāmu veidi, proti, iespiestā reklāma (avīzēs, žurnālos), audio reklāmas (skaņas reklāmas, kuras dzirdam ikdienas pa radio), video reklāmas (televīzijā, internetā), vizuālās reklāmas (uz sabiedriskajiem transporta līdzekļiem, uz izkārtnēm). Bet arī bieži vien reklāmas ir maldinošas, piemēram, produktam piedēvē īpašības, kuras tam nemaz nav un nevar būt iespējamas.…