Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:266121
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2020.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Employees who are more prepared will respond to customer problems more effectively. Hence, enhancing the customer service (Upadhyay & Khandelwal, 2018).

2. Specify the Blue Ocean Value Innovation and especially how does it reduce company cost and how does it add value for the customer?
VR technology is very flexible and universal. If CitizenM Hotels decide to engage with this technology and use it to train their employees, the costs can be reduced significantly or even eliminated. VR can offer their training course to be either individual or managed in a group. In addition, if VR is used companies do not need extra space or resources for that. Better trained employee’s equal higher customer satisfaction with service (Upadhyay & Khandelwal, 2018). Therefore, CitizenM Hotels will potentially get more positive reviews on TripAdvisor. In fact, that would help to attract more customers. By analysing customer data i.e. what nationalities, traveller types are visiting.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1381128
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties