Pirms atvērt Ričarda Brensona grāmatu „Kailā patiesība par biznesu”, es gaidīju, ka tajā viņš pa soļiem stāstīs kā dibināt biznesu un iegūt labo peļņu, ka arī par konkurentu slazdiem un kā tos apiet, viņš taču ir ļoti veiksmīgs uzņēmējs ar zīmolu, kurš ir pazīstams visā pasaulē. Daļēji man jau bija taisnība, bet man par laimi šajā grāmatā nebija aprakstīts tieši kā izdarīt tā, lai iegūtu pēc iespējas lielāko peļņu no sava biznesa. Bet sākšu no sākuma.
Grāmata ir sadalīta sadaļās „Ievads”, „Cilvēki. Atrodi labus cilvēkus un ļauj viņiem vaļu”, „Zīmols. Uzvelc karogu mastā!”, „Piegāde. Īpašā piegāde”, „Mācies no kļūdām un neveiksmēm. Ziņojums par bojājumu”, „Inovācija. Biznesa dzinējspēks”, „Privātuzņēmēji un vadība. Tikai bizness”, „Sociālā atbildība. Tikai bizness”, „Epilogs. Panākumi”. Šis saturs vairāk vai mazāk ļauj saprast par ko būs runa.
Pirmais, ko es atzīmēju priekš sevis, ir tas, ka par biznesu Ričards sauc jebko, kas mums rūp.…