Skatuves scenogrāfija, kuru radījis Mārtiņš Vilkārsis, bija perfekti pārdomāta – nekas nebija lieks. Īpaši atmiņā paliekošs ir fons, kurš bija jūgendstila ēku fasādes atspoguļojums un vienīgais svečturis priekšplānā, kad visas mēbeles no Emmas mājas tiek aiznestas. Arī telpas izdalījums 3 daļās, kuras parāda Emmas pasauli, – vienmuļā realitāte, sabiedriskā dzīve un ilūzija. Emmas iekšējo pasauli bija iespējams nojaust ar video mākslinieka Arta Dzērves radīto mazā dzeltenā taureņa projekciju skatuves aizmugurē.
Arī gaismu mākslinieka Jevgeņija Vinogradova devums šai izrādei bija neatņemama – sākot ar vienīgi sveču gaismu izrādes sākumā, beidzot ar paspilgtinājumu starp paralēli notiekošām darbībām.
Kopumā „Bovarī kundze” uz Dailes teātra skatuves radīja nepabeigtības sajūtu. Ja nav lasīts G. Flobēra romāns, īsto romāna garšu nav iespējams sajust. Kaut kā ļoti trūka – režisora domu lidojuma atklāsmes, veidojot šo izrādi, vai spilgtāka aktieru tēlojuma. Viens gan ir skaidrs – scenogrāfija bija vienreizēja.
…