Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:499606
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Esmu izlasījusi Hārvarda universitātes profesora Maikls Portera uzrakstītu grāmatu “Konkurences stratēģija”, kas izdota 2005.gadā Alpin Business Books. Šajā grāmatā atspoguļotas dažādas metodes, kā izanalizēt kādu no nozarēm, izpētīt konkurentus, noteikt attīstības iespējas nozares tirgū, kā arī veikt prognozes par nozares uzņēmējdarbības ekonomisko rādītāju turpmāko izaugsmi vai lejupslīdi.
Galveno problēmu loku, kas izklāstīts grāmatā, var izdalīt trijos posmos:
1. Esošā situācija – paredz noteikt tekošo kompānijas stratēģiju, atklāt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī noteikt uzņēmuma vietu tirgū un pamattendences konkurentu darbībā.
2. Situācijas ietekme – paredz novērtēt faktorus, kas var ietekmēt uzņēmuma tirgus pozīciju, prognozēt faktoru ietekmes būtiskumu.
3. Stratēģijas izvēle – paredz salīdzināt un novērtēt prognozēto vēlamo un testēšanā iegūto reālo rezultātu balstoties uz esošās situācijas un ietekmējošo faktoru analīzi.
Doto problēmu atklāšanai autors balstās uz savu uzstrādāto Portera piecu spēku modeli, kura galvenais motīvs ir konkurence.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties