Runājot par apgaismojumu uzņemot filmu, tika pieprasīts sarkans, priekšējais apgaismojums, kā arī starp kameru un filmēšanas grupu būtu novietoti aizkari, tas tāpēc, ka aktrisei Garbo epizodē bija jāskūpsta Barrimors. Aktrise pat reiz aizrāvusies, ka turpinājusi skūpstīties pat 3 pilnas minūtes pēc tam, kad režisors Edmunds Goldings bija nokliedzis, “cut”, jeb noteicis, ka epizode nofilmēta.
Filmas sižeta uzbūve ir lineāra, kas attīstās pamazām. Visas darbības filmā ir pamatotas, loģiskas un seko viena otrai. Filmas sižetā ir aptvertas trīs galvenās vadlīnijas uz, kurām koncentrējas visas filmas garumā. Vadlīnijas ir organizētas paralēli un papildina viena otru.
“ Grand Hotel ” naratīvs tiek stāstīts tā, lai skatītājs justu, ka atrodas līdzās galvenajiem varoņiem. Vēstījums tiek strukturēts no viena varoņa skatu punkta. Filmā ir redzamas ļoti daudzas tipiskās melodrāmas žanra iezīmes.
Tiek izmantoti dažādu veidu plāni – tuvplāni, vidusplāni, tālplāni un koplāni, lai precīzāk un patiesāk atainotu filmas noskaņojumu un sižetu. Netiek izmantota kustīgā kamera. Plānu maiņa nav haotiska vai dinamiska. Montāža ir lineāra un principi atbilst klasiskajam Holivudas stilam. Kameras darbība, pakārtota melodramatiskās darbības plūsmai, centrētas frontālās kompozīcijas un ir arī izmantots klasiskais trīs punktu apgaismojums.
Aktieru fiziskās detaļas un faktūras, viņu apģērbs un uzstādījumi tiek parādīti ar izteikti skaidru pārskatāmību. Avota iespiedums ir senatnīgs, un melnā krāsa un pelēkie toņi ir skaisti diferencēti. Ir arī ļoti maz pierādījumu par digitālām manipulācijām. …