Es rakstīšu eseju par to vai ražot vairāk nozīme arī pelnīt vairāk. Daudzi uzņēmumi ir ieinteresēti pēc iespējas vairāk nopelnīt, tāpēc viņi arī cenšas pēc iespējas vairāk ražot sava uzņēmuma preci. Rakstot eseju es centīšos noskaidrot, kāpēc uzņēmēji nevar nopelnīt tik daudz cik vēlētos ražojot lielāku preces daudzumu. Vēl es mēģināšu uzzināt, kāpēc viņi vēlas daudz ražot un daudz nopelnīt. Un vēl es izteikšu savas domas par to kā uzņēmums varētu nopelnīt vairāk.
Manuprāt, uzņēmēji nevar nopelnīt tik daudz cik vēlas ražojot lielu preces daudzumu, jo pircējiem un tās preces patērētājiem nav vajadzība pēc šī uzņēmuma preces. Un šajā gadījumā nav nozīme vai uzņēmums ražo daudz vai maz preci, bet ja šī nav pirmās nepieciešamības prece, tad arī neviens šo prec nepērk.…