„Ražot vairāk” ne vienmēr nozīmē „pelnīt vairāk” tādā ziņā, ka, ja uzņēmums gūst peļņu no kādas konkrētas, kvalitatīvas un unikālas preces ražošanas, palielinot ražošanas apjomu un pazeminot cenu patērētajam vairs šī prece var nešķist aktuāla.
Par piemēru var ņemt kāda pazīstama zīmola ražotas saulesbrilles. Pārdodot tās zem šī zīmola ierobežotā apjomā par augstāku cenu uzņēmējs varēs nopelnīt vairāk, jo daudziem cilvēkiem ir svarīgi iegādāties ipašumā ko tādu ko nevar atļauties citi, ar to savā veidā izceļoties pārējo vidū. Bet šīs pašas saulesbrilles ražojot lielā apjomā par zemāku cenu cilvēkiem vairs nebūs intereses pirkt brilles, kuras var iegādāties jebkurš.
…