Šeit sākas tīrākā manipulēšana, jo, piemēram, pārējās draudzenes nav vispār ballīšu cienītājas. Ir jāizdomā veids, kā draudzeni pierunāt: „Tu taču nesēdēsi mājās kā piepe. Ja tu nenāksi, es to atcerēšos un nākamreiz tev to pieminēšu.”. Šinī situācijā tiek izteikti draudi, otra draudzene, kura negribēja nekur iet, nezin, kas notiks nākotnē un kad viņai draudzeni ievajadzēsies, tādēļ arī pakļaujas šai manipulācijai.
Skolnieki vai studenti, kuriem nav vēlmes mācīties, bieži manipulē ar cilvēkiem/draugiem, kuri lielu daļu sava laika velta mācībām. Piemēram, skolā uzdots darbs, kurā pati persona nevēlas īsti iedziļināties vai arī tā tēma vienkārši neinteresē, bet tas darbs kaut kā ir jāizpilda. „Ai, es te nekā nesaprotu. Dabūšu tik sliktu atzīmi, kā lai viņu uzraksta.”. Cilvēks, kuram šis materiāls ir interesants un saprotams, neapzināti piedāvās savu palīdzību, beigās, nepamanot, ka darbu pilda jau otra vietā. Šis ir pielipekļa tips, kas atļauj un pamazītēm piespiež citus darīt viņa darbu.
Reizēm dažādi cilvēki uztver mūs pavisam atšķirīgi. Būtība nav viņu pasaules uztverē. Dažādiem cilvēkiem mēs demonstrējam dažādus manipulētāja tipus, šeit ir minēti tikai daži no tiem. Tāpēc mums jābūt ļoti piesardzīgiem savos spriedumos par cilvēkiem, ja šie spriedumi balstās uz citu izteiktajām domām.
…