Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:396525
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lielveikali savā mārketingā izmanto dažādus tehniskus un psiholoģiskus trikus, kurus klients pirmajā brīdī nemaz nepamana. Šie mārketinga instrumenti ir balstīti uz ilggadējiem pētījumiem, taču no ētikas viedokļa to pielietošana bieži vien apstrīdama. (DNB 2003). Kopumā, pētot šo tēmu, atklāju, ka lielveikalā vien tiek izmantoti vismaz 12 psiholoģiski triki, kas liek pircējam iegādāties vairāk preču.
Lasot dažādus avotus apstiprinājās mana hipotēze par to, ka mārketings un reklāma cieši turas kopā ar psiholoģiju. Šīs divas zinātnes nav atdalāmas. Tās visu laiku ir bijušas un būs nešķiramas. Reklāma ir sarežģīts process, kas balstās uz dažādiem pētījumiem un teorijām. Reklāma ne visiem ir tīkama un tā tiek mums arī uzspiesta. Patērētājs pat neapzinās momentus, kuros tiek pakļauts psiholoģiskam teroram. Tas notiek gan lielveikalos, gan TV, gan drukātajos medijos un uz ielas. Iegūtā informācija manī raisīja lielāku interesi par šo tēmu un es vēlētos turpināt pētījumus šai virzienā.


Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1358449
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties