Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:140944
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Promotion has become a big aspect after the tragic event of September 11. The way this industry has attracted people to them has changed. Airline companies have struggled with making new ways to market their products. Especially since most US airlines stayed off television for months after September 11. This was one of the key ways off attracting customers to the industry. Some companies even stopped Domestic E-Fares (Konrad & Sandoval, 2001). Today airline advertising focuses on price, rather than the pleasure of the flying experience. Companies use the radio, newspapers, billboards in big cities, tops of taxicabs and sides of buses to put their ads on. Even coffee cups in restaurants are starting to be used for advertisement. The industry has turned more toward e-commerce to keep business going as the economic slowdown and post September 11 security fears continue to ground many travelers (Dignam, 2002). Also, many of the people in the US now use the Internet to get the best prices so this is where advertisement needs to be. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1276275
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties