Patiesībā komanda ir izveidota, tajā darbojas: Psihologs, sociālais pedagogs, zēna klases audzinātāja, ģimenes ārsts, psihiatrs un narkologs.
Tehnoloģija:
1. Problēma: jānoskaidro, lai konkrētāk zināt, kas īsti jāpēta un jārisina;
2. Objekts: tas ir pētāmais, šajā gadījumā 16 gadīgais zēns;
3. Mērķis: izvirzīts vēlamais galarezultāts, kad jau noskaidrota problēma un apzināts pētāmais objekts;
4. Uzdevumi: lietas, kas jāpaveic, lai veiksmīgāk sasniegtu mērķi:
• Teorētiski jānoskaidro viss par problēmu un tās aktualitāti ;
• Par viņa draugiem un brīvā laika pavadīšanas ieražām;
• Jānoskaidro viss iespējamais par zēna ģimeni;
• u.c.
5. Metodes: paņēmienu kopums, ar kura palīdzību tiks sasniegts mērķis:
• Zinātniskās literatūras analīze;
• Novērošana;
• Pārrunas- gan ar zēnu, gan viņa ģimenes locekļiem, klases audzinātāju u.c. personām;
• u.c.
Kādi draudi vai apdraudējums var veidoties risinot šo problēmu? Kā novērst šos draudus? Kā mēz zināsim, ka ir sasniegts pozitīvs rezultāts?
Alkoholisms, kā arī narkomānija un toksikomānija skar ne tikai slimā cilvēka psihi, bet arī viņa tuviniekus, bērnus un pat mazbērnus. Daži noteikumi, kas valda alkoholatkarīgās ģimenēs: „Netici! Nerunā par savām problēmām! Nejūti!” …