Personai G. bija jāreaģē mierīgi un pacietīgi, jo ar attieksmi tiek reprezentēts ne tikai cilvēks, bet arī uzņēmums. Šāda veida uzvedība man vienmēr šķitusi neizprotama, jo, pat ja, diena ir neizdevusies, un pat vissīkākais notikums var izsist no sliedēm, mums cilvēkiem, taču pastāv emocionālā inteliģence- īpašība ko izmanto, lai pirms acīmredzamas reakcijas, cilvēks izvērtētu situāciju. Diemžēl, ne visiem mums tas ir dabas dots, taču tas nebūt nenozīmē, ka to nevar mācīties! Jebkurš no mums var sasniegt augstāko emocionālās inteliģences līmeni, kas jebkuru indivīdu var padarīt par teicamnieku profesionālās ētikas situācijās.
Manuprāt, uzņemot jaunus darbiniekus savā uzņēmumā, darba devējiem, lai izvairītos no toksiskas vides, un toksiskiem cilvēkiem,kas tai varētu būt par iemeslu, vajadzētu atlases laikā veikt emocionālās inteliģences testu, lai redzētu, vai cilvēks ir adekvāts, vai spēj pielāgoties, uztvert situācijas ar “vēsu prātu”, vai arī, vai darbinieks ir uz pareizā ceļa, lai šīs prasmes uzspodrinātu un uzlabotu.
…