Zelta Zivtiņas reklāmasseriālu „ Būs par ko parunāt” ar Amigo izveidoto reklāmas kampaņu „ Amigo kosmosa misija” . Gan Zelta Zitiņa, gan Amigo piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas sarunu kartes, kā arī abu mērķauditorija ir jaunieši.
Zelta Zivtiņas reklāmasseriālu „ Būs par ko parunāt”
Amigo kosmosa misija, manuprāt, ir vājš pakaļdarinājums ZZ reklāmseriālam „Būs par ko parūnat”, jo būtībā ideja ir tā pati. Četri varoņi, sadzīviskas ķibeles.Amigo arī piedāvā tādu kā seriālu, bet tēli nav tik spēcīgi un sižets arī nav diez ko izdevies. Jauniešiem nav aktuāls kosmos, ciplanētieši. Kvalitātes ziņā arī Amigo atpaliek. Rodas iespaids, ka tiek aizņemts lieki ētera laiks.
Ļoti apsveicami šķiet tas , ka otrajā sezonā ZZ iesaistīja divus jaunus varoņus, Olgu un Maksu, kur ir krievvalodīgie jaunieši, tādā veidā kļūstot par „ savējiem” starp jauniešiem, kas ir krievi, kas ir ļoti liela auditorija.