Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:653749
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viena no pirmajām pretrunām ir tā, ka ir tā, ka izglītības paradigmas jau mainās, bet skolotāji, kas ir gados, nespēj mainīties un nespēj mainīties viņu domāšana. Ne visiem viegli ir izprotams Paulo Freizes teiktais: „Neviens nevienu neizglīto. Arī mēs paši sevi neizglītojam. Mēs izglītojam viens otru saziņā, dzīvojot šīs pasaules kontekstā”. Daudzi skolotāji uzskata, ka nekas labāks nevar būt kā autoratīvais mācīšanas stils. Viņi baidās eksperimentēt, jo tā „varot zaudēt klasē disciplīnu stundas laikā”, kad pasīvais skolēns nu beidzot var kļūt aktīvs. Arvien tiek sniegtas instrukcijas, postot jebkuru radošās dzirksts izpausmi. Viņi baidās pietuvināties skolēnam, jo mūsdienu skolēns daudzos jautājumos var būt zinošāks par gados vecāku skolotāju, piemēram, labāk pārvalda datoru, un zaudēt autoritāti. Daudzi skolotāji tai vietā, lai motivētu skolēnus uz panākumiem, ļautu brīvi izteikties, pārāk bieži akcentē uzmanību uz kļūdām, jo neizprot to, ka būtiskāks ir mācību process. Starp pedagogiem ir vāja sadarbība. Skolotājam jāklausās, jāvēro, jāpalīdz skolēnam orientēties, jāsniedz atbalsts, padomi, jāmotivē, jāuzmundrina, jāprovicē, jāuzdod jautājumi, nevis jāsniedz atbildes, jāpaver jauni horizonti, pašam jābūt kā paraugam. Skolotājiem būtu jāsaprot, ka šīs lomas ir svarīgākas kā stundas satura novadīšana. Pasaule mainās, tik skolā reāli ienāk daži jauni mācību priekšmeti un modernāki mācību līdzekļi, bet pārējais paliek vecais. Jāmainās izglītības metodiskajām nostādnēm. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1119618
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties