Pozitīvie aspekti:
aplūkojot attēlus var secināt, ka cigaretes atbrīvo, padara brūvus, palīdz atslābināties;
šī mežonīgā daba un spēks ļoti piesaista;
sola lietotājam būtiskus ieguvumus, rodas iespaids, ka preces lietotājs var kļūt par spēcīgu un pozitīvu tēlu;
iespējams, ka arī sieviešu auditorijai, izvēloties šādas cigaretes, varētu rasties priekšstats, ka viņa var jūsties līdzvērtīga spēcīgajiem vīriešu kārtas pārstāvjiem;
reklāmas pievērš uzmanību;
patērētāja apziņā rada un ievieš skaidru, pārdomātu līdz detaļām preces veidolu – stereotipu, kas palielina tā vērtību patērētāja acīs;
ticamība reklāmai paaugstinās, ka foto un teksts attēlo reālās dzīves ainu;
Negatīvie aspekti:
visas trīs reklāma rada iespaidu, ka tikai tas kurš smēķē ir īsts vīrietis un tas kurš nesmēķē nav;
rodas iespaids, ka cigarete un vīrietis uz zirga ir nešķirasmas lietas;
šīs reklāmas ir pieejamas arī bērniem un viņiem var rasties iespaids, ka smēķēšana ir visai labs ieradums.…