Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:689517
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katru dienu pār cilvēci gāžas informācijas gūzma, taču ir liela daļa informācijas, kas līdz plašām sabiedrības masām tā arī nenonāk. Ziņa nav bijusi pietiekami „laba” lai tā nonāktu mediju redzes lokā un iekļūtu viņu dienaskārtībā.
Mediju pētnieks Denis Makveils (Denis McQuail) savā grāmatā „McQuail's Mass Communication Theory” ir pievērsis uzmanību dienaskārtības idejai. Terminu dienaskārtība radīja Makkombs (McCombs) un Šovs (Shaw), lai izskaidrotu fenomenu, kas jau ilgu laiku tika novērots un pētīts priekšvēlēšanu kampaņu laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties