Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:192667
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Remember the advantage of the Postponement and Mass customisation is to minimise the "overall cost" of the product and increase the responsiveness of the market reaction. And it tends to be a long- term investment.
If mass customisation can be achieve, the benefit its offer is hard to estimate, since they typically involve lots of assumption about increase sales or market share due to product differentiation. It may go right to the top of the market, or it just sit there without any responses, the money had spend in the mass customise may not be worth. My personal opinion is "Think! before we act",
If the company going to use postponement manufacturing and mass customisation, they should also consider the surrounding environment. Try to ask ourselves "What if"! And always investigate the market reaction before applying mass customisation if we couldn't see any money saving of the activity.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties