Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:707574
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ievads    3
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par saskarsmi pirmsskolas vecuma bērniem    5
1.1.  Pedagoģiskās saskarsmes stils un tā struktūra    5
1.2.  Bērna saskarsmes darbības    8
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērna raksturojums    11
1.4.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar vecākiem    13
1.5.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar pedagogu    15
2.  Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar bērna ģimeni    18
2.1.  pirmsskolas izglītības skolotājs    18
2.2.  Kā izmantot atalgošanu un uzpirkšanu    20
2.3.  Rotaļa – bērnu saskarsmes kultūras sekmētāja    21
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Saskarsme ir process, ko gan vecākiem, gan skolotājiem, jau no bērna agrīnā vecuma ir jāpalīdz izkopt un attīstīt. Visproduktīvāk veidot saskarsmes prasmes bērnam ir rādīt savu praktisko piemēru, dažādas rotaļas, ar individuālo darbu, kas attīstīs saskarsmes kultūras veidošanos.
2. Pedagoģiskā saskarsme ir bērnu un pedagogu mijiedarbības process, kurā atspoguļojas abu pušu komunikācijas īpatnību kopums, kas sniedz objektīvi orientēties uz pozitīvām savstarpējām attiecībām.
3. Pirmsskolas vecuma bērni gan verbālajā, gan neverbālajā saskarsmē ir atvērti un komunikabli, bērnu savstarpējā saskarsme ataino notikumus mājās, bērni parāda ar atdarināšanu, rotaļām, manipulācijas ar priekšmetiem.
4. Pirmskolas skolotājam svarīgāk ir bērnam nevis iemācīt sarežģītu gleznošanas tehniku, bet palīdzēt apgūt prasmi tikt līdz gleznošanas procesam – atrast krāsas, otas, izmazgāt tās. Skolotājam ir jāredz un jāpalīdz iegūt bērnam to, ko nav devis vecāks.
5. Manuprāt, galvenais lai veidotos savstarpēji pozitīva saskarsme starp bērnu un pieaugušo, ir savstarpēja uzticēšanās un spēja vienam otru uztvert kā līdzīgu personību – saprast bērnam ko vēlas pieaugušais un pieaugušajam saprast ko vēlas bērns.
6. A. Ādlers savā darbā “Psiholoģija un dzīve” raksta, ka cilvēks saskarsmē tiek iesaistīts ar pirmo elpas vilcienu – atrodoties līdzās savai mātei. Saskarsme turpinās ģimenē, bērnudārzā, skolā, studiju laikā, un profesionālajās gaitās. ( Dzintere Dz.,Boša., 1997,8 )

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-1,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1338882
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties