Ar šņabja palīdzību tiek apmierināta iekšējā labsajūta. Ir cilvēki, kam nepieciešms šņabis pašabziņas un drosmes pacelšanai, bet vispārēji, tiek apmierināta tieši vajadzība izklaidēties.
Šobrīd ši vajadzība tiek pietiekoši apmierināta. Alkoholisko dzērienu piedāvājums ir pietiekoši plašs un ir tiešām iespēja izvēlēties sev piemērotāko.
Vai šo rīsu šņabi atzīs Latvijā par nepieciešamu ir grūti teikt, jo šo produktu jālieto uzsildītu, tas ir lieks process un tikai tie, kas vēlēsies piekopt šo rituālu „uzsildīt piems pusdienām” šo šaņabi arī pirks, bet visi pārējie, kam šaņabis ir nepieciešams izklaidei, es domāju nepirks, jo sildīšana aizņem laiku, bet kuram tad gribās nopirkt un tad vēl sildīt?
Raksturīgākās rīcības modeļu noteikšana.
Pērkot šāda tipa produktu, patērētājs izvēlas sev zināmo lietu. Ar jaunumiem šajā jomā parasti neeksperimentē, jo ir bailes no sekām nākamā dienā. Ja būs konkrēts ieteikums no draugu vai paziņu puses, tad iespējams izvēlēsies pamēģināt, bet citādā ziņā varētu pamēģināt vienīgi tad, ja cena šim produktam būtu piemērota patērētāju maciņa biezumam. Ja šis produkts tiks ieviests kā kautkas unikāls un ekskluzīvs, tad šī produkta vieta noteikti būtu veikalos, kuros iepērkas naudīgāko cilvēku slānis. …