Latvijā, manuprāt, vēl nav tādas saimniecības nozares, kuras būtu tik augsti attīstītas, lai būtu konkurētspējīgas pasaules tirgū. Lai attīstītu kādu saimniecības nozari, ar kuru varētu konkurēt vismaz Eiropā, ir jāatrod kāda vēl brīva niša, jo Latvija ir pārāk maza un nabadzīga, lai spētu sacensties ar lielajām ražotājfirmām, kuras jau ir populāras visā pasaulē, piemēram, ar elektropreču ražotājiem „Samsung” un „Philips”, autoražotāju „BMW” , dzērienu ražotāju „The Coca-Cola company”. Arī lielāka mēroga tūrismam Latvija nav piemērota, jo nav tik lielu un unikālu tūrisma objektu, kā citās valstīs, piemēram, piramīdas Ēģiptē, Eifeļtornis Parīzē vai pasaules lielākie kalni un ūdenskritumi. Tādēļ ir jāmeklē citas perspektīvas nozares, kuras Latvijā attīstīt.…