Jāpiebilst, ka dažiem pasniedzējiem bija šķitis, ka viņi administrācijas telpā nav gaidīti, jo tur nav bijis apmeklētāju krēsls pie iestādes vadītājas un mana galda, kā arī viņiem nav bijis skaidrs, kurā dienas stundā viņi drīkst tikt uzklausīti, tāpēc ar iestādes vadītāju pielikām pie galdiem gan apmeklētāju krēslus, gan norādījām, ka laikā no 9:00 – 18:00 viņi jeb kurā brīdī var nākt un jautāt, kas jautājams.
Tā kā strādāju uzņēmumā, kurā tiek augstu vērtēta reputācija un atsauksmes gan no studentu puses, gan no darbinieku, gan no sadarbības partneriem, uzskatu, ka situācija tika atrisināta mierīgi un raugoties no profesionālās ētikas – atbilstoši. Iestādes vadītāja rīkojās operatīvi, visas puses tika uzklausītas, tika meklēts risinājums katram pasniedzēju iebildumam, atbilstoši uzņēmuma spējām un budžetam tika izveidots motivācijas veicināšanas plāns, kas paredz dažādus bonusus darbiniekiem un pasniedzējiem. Lai gan jau no uzņēmuma pirmsākumiem mums ir pastāvējuši uzņēmuma pasākumi 2 reizes gadā, kuros tiek saliedēts kolektīvs un, papildus katra mēneša piektdienā tiek rīkotas kolektīvās brokastis, kuru laikā varam viens otru iepazīt tuvāk un sadraudzēties, bet acīmredzot ne vienmēr ar to pietiek.
…