Novērtēšanas kārtība šajā uzņēmumā. Pirmkārt divas nedēļas pirms novērtēšanas katram darbiniekam tiek izsūtīts atgādinājums, ka tuvojas novērtēšana. Līdz tās dienai ir jāapdomā un jāpaanalizē savi rezultāti, ko iedod izprintētā veidā veikala vadītāja. Ir jāapdomā par sevis paša novērtēšanu, jāsagatavojas intervijai. Novērtēšanas dienā katrs darbinieks tiekas ar personāla vadītāju un savu reģionālo vadītāju mierīgā atmosfērā. Tiek pārrunāti pēdējā pusgada rezultāti pārdošanā. Katra darbinieka individuālie mērķi. Ir vai nav izpildīti, kāpēc ir tieši tādi rezultāti. Darbinieks tad izsaka savu novērtējumu, kā viņam pašam liekas, kā novērtē savu darbu. Vadītājas komentē un izsaka savu viedokli. Tiek izrunāti nākamā pusgada mērķi, norunāta individuāla bonusu sistēma. Tiek izrunāti arī kādi sasāpējušies jautājumi, ja tādi ir. Pēc sarunas personāla un reģiona vadītājas runā ar veikala vadītāju par katru darbinieku, jautā viņas viedokli. Pēc visām sarunām personāla vadītāja taisa apkopojumu katram darbiniekam un pāris nedēļu laikā vēlreiz tiekas ar veikala vadītāju, kur izsaka savus secinājumus un piedāvā dažādus motivēšanas paņēmienus.
Ņemot vēra teorētiskās darbinieku novērtēšanas metodes, šī uzņēmuma novērtēšanas sistēmā ir ietverti gandrīz visi punkti. Tiek analizēti gan darba rezultāti, gan veikta darbinieku novērošana, ko veic veikala vadītāja. Tāpat arī tiek izstrādāts attīstības plāns katram darbiniekam individuāli un tiek veiktas pārrunas. Arī sociometrijas metode tiek pielietota, jo darbinieki tiek vērtēti arī kā grupa, kā komanda, nevis tikai katrs individuāli. Secinu, ka šī sistēma darbojās labi šajā uzņēmumā, tā ir regulāra, labi izstrādāta. Darbiniekiem nav pretenziju pret šādu novērtēšanu un tas dod labus rezultātus pārdošanā.
…