Viens no galvenajiem kritērijiem izvēloties viesmīļus ir viņu komunikācijas spējas un smaidīgums, jo nevienam klientam nav patīkami skatīties uz drūmām un rūpju pilnām sejām. Savukārt, izvēloties menedžeri, tiek vērtēta spēja uzņemties atbildību un spēja plānot darba grafikus. Tomēr, mēs mācām, ka menedžerim ir jābūt spējīgam iejusties ne tikai darba uzdevumu devēja un plānotāja lomā, bet tam ir jāpārtop arī par sava veida mentoru, kas spēj motivēt darbinieku uz efektīvāku darba veikšanu, uzklausīt to, kas potenciāli var novest pie dabiska nevis mākslīga smaida „uzplaukšanas” sejā. Menedžeris ir tas, kurš spēj būtiski ietekmēt komandas sadarbību un vidi, kurā tiek strādāts. Apmācībās tiek pievērsta uzmanība tam, kā menedžeri runā un žestikulē, kad stresa pilnās situācijās darbinieki vēršas pie tiem pēc informācijas vai padoma. Menedžeris ar savu balss toni, sejas mīmiku un žestikulāciju netiešā veidā spēj „diriģēt” visas komandas noskaņu, kas atbalsojas darbinieku pašsajūtā, attieksmē pret kolēģiem un klientiem.
Šajās piedāvātajās apmācībās, mēs piedāvājam atgriešanos pie paša amata nosaukuma esences- ”viesmīlis”, tāds, kas mīl viesus, tos sagaidīt un aprūpēt. …