Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:734323
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

C. Conclusion
To sum up, perception is an important part of the consumption process. Since perception is highly related with the stimuli that consumers received from the product, most marketers had done so many efforts in order to make a good perception to its product in consumers' mind. Marketers are doing all these efforts in almost every stage of consumption. However, it seems that perception play a much more important role in the search and choice of a product than in the actual purchasing and the disposal of the product. This is because consumers are doing selective perception mainly at those two first stages. Selective perception itself is something that done by every consumers subconsciously. It plays an important role in perception that is made by consumers about a product. That's why marketers have to put more attention about this if they want to succeed gaining a good perception from the consumers.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1276450
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties