Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana - cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Eseja2 Pedagoģija

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:360297
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu visatļautība rodas no vecāku nezināšanas kā bērnus audzināt. Lielākā daļa vecāku balstās uz savu bērnības pieredzi, tāpēc daudzi izvēlās savus bērnu audzināt „brīvi”, lai sniegtu un neliegtu bērniem tās iespējas, kuras, varbūt, bērnībā vecākiem ir liegtas. Vecāki bērnus audzinot „brīvi” bērniem nenosaka noteikumus, bērns var darīt visu ko vēlās, rezultātā, bērns aug visatļautībā, viņš nezina, ko drīkst un ko nedrīkst. Bērnam ir nepieciešami noteikumi, jo bez tiem viņš apjūk. Ja bērns zina noteikumus, tad viņš jūtās drošībā, jo viņš zina, ko no viņa gaida. Ļaujot bērnam augt bez noteikumiem vai kādiem norādījumiem, bērna psihē rodas haoss. Ja bērns nonāk skolā, kura balstās uz demokrātiskuma principu bērns apjūk, viņš nesaprot, ko no viņa vēlas, ko sagaida, jo iepriekš bērns nav dzīvojis pēc noteikumiem. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1354551
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties