Ikviens cilvēks cenšas pilnveidoties savā nozarē un uzlabot savu kompetenci. Arī pedagogs pilnveido sevi profesionālajā darbībā, lai varētu pilnvērtīgi mācīt skolēnus. Ir pedagogi , kuri savu profesionālo darbību saista ar starpkultūru izglītību, un tādējādi viņi vēlas savu darbu izdarīt pēc iespējas labāk, veicinot starpkultūru kompetenci. Šajā esejā pastāstīšu par starpkultūras kompetences nozīmi profesionālajā darbībā, kā un ar kādām metodēm pedagogam jāpasniedz mācību stundas, lai tās būtu pilnvērtīgas, noderīgas audzēkņiem, kuri apgūst otru valodu. Pastāstīšu kāds ir ieguvums skolēniem no pedagoga ar profesionālu pieredzi starpkultūru izglītībā.
Manuprāt, pedagogs ar starpkultūru pieredzi ļoti labi prot pasniegt stundas audzēkņiem, viņi prot iesaistīt skolēnus mācību procesā, kuri ir no vairākām kultūrām un valodu prasmes ir atšķirīgas. Pedagogs labi prot izskaidrot savu priekšmeta saturu starp divām un pat vairākām kultūrām. …