Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:833868
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šaja fragmentā tiek runāts par cēloni, kas tas ir, no kā tas rodas. Kur rodas forma? Forma nevar rasties no esamības, jo tad tai vajadzētu pastāvēt jau pirms savas rašanās. Tātad nevar reizē būt un nebūt, vidus veids ir iespējamība. Forma ir iespējamības īstenošana. Tapšana ir saistīta ar cēloni . Cēlonis ir tas no kura izriet pārmaiņas. Visu cēlonis ir Dievs. Dieva virzošajā ietekmē pret pasauli visi cēloņi, ieskaitot materiālo cēloni, visumā sakrīt. Aristotelis nonāk pretrunā pats ar sevi, jo apgalvo, ka nejaušajam zinātnē nav vietas, un tajā pašā laikā izšķir attīstības cēloņus, lai gan par priekšnosacījumu jebkādai attīstībai izvirza mērķi. Bet, vai nejaušajam vai arī pats nejaušais nevar būt attīstība?
2. Balstoties uz Aristoteļa mācību, Akvīnas Toms izstrādā mācību par pieciem domas ceļiem, kas ved pie pārliecības par Dieva esamību. Akvīnas Toms: „ Pasaulē ir vērojama darbīgu cēloņu kārtība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1309493
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties