Es piekrītu apgalvojumam, ka Latvijā tiek aizsargātas patērētāju tiesības it sevišķi pēdējā laikā, jo attīstoties tirgus ekonomikai Latvijā, izveidojās jauna sabiedriska kustība - patērētāju tiesību aizsardzība. Asociācija sniedz publikācijas presē un informē patērētājus TV un radio pārraidēs, kā arī, ja patērētāja tiesības ir pārkāptas vai neievērotas Asociācija nodrošina patērētājus ar juridisko konsultāciju. Tādēļ nevarētu teikt, ka patērētāju tiesības ir neaizsargātas. Latvijā patērētāju tiesības ir tādas pašas kā Eiropas Savienībā. Starpība var būt ir vairāk praksē. Eiropas patērētāji ir zinošāki - iespējams viņi sāks vairāk ceļot uz Latviju un mūsu pārdevējiem uzstādīt lielākas prasības. Tādā veidā mūsu pārdevēji varētu tikt vairāk audzināti, jo, piemēram, Latvijā, ja tu esi iegādājies preci un konstatē, ka viņa tev neder, ir diezgan grūti aiziet atpakaļ uz veikalu un to samainīt. Ir veikali, kas maina un ir veikali, kas to nedara. Eiropas Savienībā gandrīz katrā veikalā pat bez čeka var samainīt preci, bet, ja precei ir kāds defekts, tad pilnīgi bez nekādiem jautājumiem.…