Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:667317
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs izvēloties kādu preci veikalā, subjektīvi novērtē, t.i. salīdzina potenciālo pirkumu ar kādu citu līdzīgu preci un nosaka, kura no piedāvātajām precēm ir visvērtīgākā. Izvēli patērētāji ir spiesti izdarīt nepārtraukti, jo resursi ir ierobežotā daudzumā, bet vajadzības ir neierobežotas. Preferences jeb preču novērtējums katram cilvēkam ir atšķirīgs. To ietekmē dažādi faktori, piem., vecums, dzimums, ienākumi, vide, izglītība, patērētāja piederība pie noteiktās sociālās grupas u.c. Ir preces un pakalpojumi, ko patērētājs nevar izvēlēties pēc saviem ieskatiem, jo nav ar ko salīdzināt vai arī nav citu alternatīvu – elektroenerģija un sabiedriskā transporta pakalpojumi.
Šajā darbā autors aplūkos tikai dažus ietekmējošos faktorus un tie ir patērētāju ienākumi, reklāma un sociālā vide. Autora darba izvirzītais mērķis ir noskaidrot, kā katrs no iepriekšminētajiem faktoriem ietekmē patērētāju preferences.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties