Lai gan pirmā gada laikā neizdevās pilnībā sasniegt nosprausto mērķi un savākt
91 000$, nevis 1 444 000$, visi projektā iesaistīties cilvēki bija vienisprātis par tā veiksmi un milzīgo potenciālu. Ar saukli „Mainot pasauli caur sociālajiem medijiem” („Changing the world through social media”), organizācijas 12for12k veiksmīgi darbojas joprojām – 3 gadus pēc idejas rašanās -, un ir izdevies palīdzēt vēl vairāk labdarības organizācijām kā sākotnēji bija plānots. Līdzekļu vākšana notiek arī ar citu kanālu un rīku starpniecību – pievienojušies blogi, video, Facebook konts u.tml.
Atskatoties uz projektu, jāsecina, ka sākotnējā ideja par sociālo mediju milzīgo spēku Denijam Braunam bija pilnīgi pareiza. Projekts pierāda Twitter potenciālu kā sociālās mobilizācijas platformai, tomēr projekta panākumu atslēga bija brīvprātīgo iesaistīšanās, kas ļāva Twitter lietojumu novirzīt pareizajā virzienā, izmantojot gan tehnoloģiju (avatārs, haštagi), gan sabiedrisko attiecību (Tweet-a-thon) risinājumus.
…