Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:658669
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā iepriekš minēto, darba autore atzīmē, ka cena un atlaides reklāmās tiek norādītas tikai tad, ja reklāma izvietota vietā, kur tā sasniedz auditoriju, kurai ir iespēja iegādāties tuvākajās tirdzniecības vietās produktu par norādītajām atlaidēm. Turklāt, ja auditorija konstatē, ka reklamētās atlaides nav pieejamas vai cena atšķiras tirdzniecības vietā no reklāmā norādītās, tad tas izraisa negatīvas emocijas.
G.J.Tellis (G.J. Tellis, 1997) raksturojot reklāmas un pārdošanas savstarpējās attiecības, norāda uz to, ka diemžēl ne visas reklāmas ir efektīvas un iespaido pārdošanas apjomus, tāpēc reklāmas ir jātestē. Ja reklāma neiespaido pārdošanas apjomu vairāku nedēļu laikā, tad tas arī visticamāk nekad nenotiks un ir jādomā par citiem veidiem, kā efektīvāk uzrunāt auditoriju.
No iepriekš minētā darba autore secina, ka ir jāseko līdzi reklāmas efektivitātei un regulāri tā jāizmēra, jo citādi reklāma vairāk var nest zaudējumus, nekā pārdošanas apjoma pieaugumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1379132
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties