Darba ietvaros izvēlējos analizēt uzņēmumu, kurš darbojas Latvijā apdrošināšanas jomā. Tā pamatā ir tas, ka es strādāju šajā uzņēmumā. Līdz ar to vēlējos iegūt detalizētāku informāciju par konkrēto uzņēmumu, kas palīdzētu man vairāk izprast uzņēmuma galvenos mērķus, konkrētas uzņēmuma darbības atsevišķos jautājumos, tādējādi labāk izprotot uzņēmuma darbību kopumā. Tas man palīdzēs izzināt dažādus svarīgus jautājumus, ar kuriem man praktiski ikdienā nav saskare.
Jebkuram uzņēmumam ir svarīga tā darbības efektivitātes palielināšana. Viennozīmīgi tas ir iespējams tikai ar uzņēmuma darbinieku palīdzību, jo tikai darbinieki ir tie, kuri ikdienā kontaktējas ar klientiem un no viņiem ir atkarīgs vai esošie un potenciālie klienti vēlēsies izmantot konkrētā uzņēmuma pakalpojumus. Tā visa pamatā ir tāds svarīgs faktors kā darbinieku jeb grupu saliedētība. Izvērtējot uzņēmumam tik nozīmīgu faktoru kā grupas saliedētība, varu teikt, ka uzņēmumam ir svarīgi ne tikai uzņēmuma klienti, bet arī tā darbinieki, kā rezultātā tiek domāts par to, lai darbinieki labi iejustos komandā, spētu saprasties viens ar otru, būtu saliedēti. Tas ir būtiski darbinieku ikdienā, jo labas attiecības kolēģu starpā rosina prieku darbiniekos nākt uz darbu un strādāt, palielinās darbinieku darba ražīgums, kā arī veicina efektīvu komandas darbu un saliedētību kolektīvā kopumā.…