Taksometru šoferi kā vizītkarte pilsētai.
Pēdējā laikā masu sabiedriskajos mēdijos, dzirdēju necilas ziņas par taksistiem, kas mēdz negodīgi rīkoties ar saviem pasažieriem un tos apkrāpt palielinot skaitītāja rādītāju. Tas protams ir ētisks jautājums no šoferu puses, kas tādejādi mēģina palielināt savus ienākumus. Bet ne jau par šo skaitītāju grozīšanu būs mans novērojums, tad man noteikti būtu jābūt elektronikas ekspertam un neatkarīgi būtu pašam jāveic attāluma mērījumi un skaitītāju pārbaudes. Mans novērojums būs vērsts uz pašiem šoferiem, par viņu īpašībām un par citiem ētiskiem aspektiem, vai arī par to ko tie drīkstētu un nedrīkstētu, vai viņi ir viesmīlīgi pret saviem klientiem, vai arī tie viņiem īpaši nerūp un vai vispār viņi ir savā vietā ar to ko viņi dara.
Iegūstot informāciju par izvēlēto taksometru firmu es vērtēšu vadītājus, bet, ja kāds veiks šādu pašu novērojumu par citām taksometru firmām, tad jau būs iespējams salīdzināt vairāku taksometru firmu vadītājus, kā arī šāds novērojums būs visnotaļ interesants atbildīgajām institūcijām, kas lemj par taksistu profisiju – Rīgas dome, taksometru firmas. Par cik manis apskatītā taksometru firma ir tikai viena, tad praktiski pēc šī novērojuma veikšanas ir iespēja salīdzināt tieši pašas firmas vadītājus savstarpēji, kas ļautu sabiedrības loceklim veikt viņam vēlamu izvēli arī vienas kompānijas ietvaros. Kāpēc tas būtu nepieciešams? Ja arī kāds ir izvēlējies lietot tikai vienu taksometru kompāniju, lai pārvarētu garākus vai īsākus attālumus, arī viņam ir tiesības izvēlēties no pakalpojuma sniedzēja labāko servisu, kas atbilst viņam. Lai gan daudziem šķistu interesanti un vērtīgi zināt manis piefiksēto šoferu vārdus, domāju labāk ievērošu anonimitāti, lai pasargātu personu godu un cieņu, jo ne visi manis izteiktie vērtējumi ir tik pozitīvi.
…