Kā ir ar pasažieru pārvadājumiem?
Jāatzīst, pasažieru pārvadājumi pārāk ilgu laiku bijuši pabērna lomā. Tas ir valsts pasūtījums, un tikai pēdējo trīs gadu laikā tas ir tiešām reāls. Runāt par investīcijām šajā infrastruktūrā iepriekš bija sarežģīti, jo tie ir ļoti lieli izdevumi. Tagad šī situācija ir mainījusies. Runājot par nākotni, gribas atdot šo parādu mūsu dzelzceļa infrastruktūras lietotājiem.
Vai tā ir tikai vīzija vai jau reāli nosprausti mērķi?
Ir pabeigts ES finansētais pētījums par to, kādiem jābūt peroniem, lai tie maksimāli atbilstu pasažieru ērtībām. Notiek arī vilcienu modernizācija. Un, ja mums būs pietiekami daudz līdzekļu, jau nākamgad sāksim realizēt vairākas no labajām iecerēm.
Lielo valsts uzņēmumu vadītājiem ir krasi samazinātas algas, „Latvijas Pasta” vadītājs tieši šī iemesla dēļ atstāja savu posteni. Jūs turpretī esat izvēlējies palikt savā amatā. Kas jūs motivē?
Jā, es joprojām esmu savā vietā – jau 4 gadus kā valdes priekšsēdētājs, pirms tam vēl kā padomes loceklis. Redzat, ir ļoti daudz kas izdarīts, un man būtu cilvēciski žēl to visu atstāt!
Protams, darbs ir ļoti saspringts. Nekādus sabiedriskos pasākumus neapmeklēju, bet …