„Reklāma ir jebkura ražotāja vai patērētāja vēršanās pie potenciālā patērētāja ar informāciju par savu preci, jebkura apmaksāta preču un pakalpojumu netiešo pārstāvju forma, kā arī pazīstamu sponsoru ideju tālāka virzīšana.”1
Reklāmas funkcijas ir izplatīt informāciju par preci, tās labajām īpašībām, iespējām, kā arī tirdzniecības vietu kā arī reklāma mudina patērētājus izmēģināt piedāvāto preci un, ja tā jau vienreiz iegādāta, pirkt to atkārtoti, veicināt preces pieprasījumu un palielināt preču zīmes popularitāti un uzticamību.
Ļoti lielu nozīmi reklāmā ieņem mūziku. Ar tās palīdzību ir iespējams piesaistīt vēl vairāk cilvēku. „Mūzika kalpo kā vispārējs reklāmmateriāla galamērķis vienā vai vairākās atsevišķās ražotspējās. Priekš rezultāta tiek izdalīti seši galvenie veidi kā mūzika var veicināt reklāmas efektivitāti. 1)sarīkojums; 2) struktūra/nepārtrauktība; 3)neaizmirstamība; 4) liriska valoda; 5) mērķa nospraušana; 6) autoritātes izveidošana un nostiprināšana.”
Laba mūzika var veicināt reklāmas efektivitāti vienīgi padarot to atraktīvāku. Laba mūzika piesaista klausītājus. Vēsturiski mūzikas izmantošana reklāmās radīja agrīnos varietē, kur mūzika kalpoja kā konfekšu pārdošanas veids stāstījuma formā tirdzniecības pārdošanas vietās. Mūzika piesaistīja klausītāju uzmanību un atskaņoja reklāmu bez liekiem traucējumiem.
Reklāmām ir ļoti daudz priekšrocības. Tā sniedz informāciju par cenām, par noteiktu preču un pakalpojumu pilnveidošanu un jaunām precēm.…