Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:856818
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Threat of substitute = with advancement of technologies such as Internet shopping and loyalty programmes from the big supermarkets the threat of substitution could not be greater for Netto. Big supermarkets are offering what Netto will find hard to offer for example, Supermarket Banking. These new services offer convenience to the customer thus, inciting Netto and other discount store customers to shop with big super markets. The advancement of supermarket services saw the discount market slow and will slow down even greater in the future. In order to keep up with the major players Netto has to invest in the advancement of technologies and delve into relationship marketing i.e. loyalty programme schemes.
§Threat of new entrants = currently the only new entrant in to the UK market has been Wal-mart taking over Asda this has been a threatening for Netto and the discount market as this has given Asda more competitive edge over other super markets. The other problem we can foresee is Tesco expanding in to the discount market with their great product range and a very good brand image.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties