Izglītības satura, kvalitātes un zināšanu novērtēšanas jautājumus loka visās valodās un visos kontinentos. Arī Latvijā.
Tālākais ir rakstīts no ikdienišķa sabiedības locekļa skatu punkta.
Tā vien šķiet, ka visa jezga, šķietāmās un reālās aktivitātes, ir radītas ar mērķi aizsegt patieso stāvokli, kurš ir aktuāls izglītības sniegšanas un izglītošanās jautājumos.
Faktiski viss notiek nesaprotamu un neskaidru mērķu “vārdā”.
Nekur neesmu sastapis kaut cik reālu izglītības definīciju. Atbildīgie un iesaistītie muld par kādu mistisku vajadzību izglītoties, kas faktiski ir tas pats kā apelēšana pie komunisma pamattēzēm - kaut kas netverams un nereāls indivīda cilvēciskās iedabas dēļ.…