Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805938
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cieši saistīta ar mērķauditorijas funkciju ir arī izmantojamā mūzika attiecīgajās reklāmās, tās uzticamība. Katrai reklāmai nepieciešams noteikt savu autoritāti. Var gadīties arī tā, ka efektīva mūzika noteikšana ir vienīgais rezultāts pareizai iestādes uzņēmējdarbībai. Vienkāršs veids, kā izveidot iestādes uzņēmējdarbību reklāmā, ir ekspertu liecības, piemēram, sacīkšu autovadītājs Džekijs Stjuarts aizstāv Ford transportlīdzekļus, vai arī eksperta apstiprinājums, piemēram, CREST zobupastu apstiprinājusi Amerikas zobārstu asociācija. Iestāde var arī veicināt slavenību liecības, kaut gan viņiem bieži vien trūkst attiecīgās zināšanas uz šo produktu, neskatoties uz šo trūkumu slavenības ar savu atšķirīgo izturēšanās stilu var palīdzēt reklāmai iegūt lielāku popularitāti. Ir iespējams arī, ka attiecīgā produkta reklāmām ir sava reklāmas seja. Veiksmīga reklāma ir spējīga panākt kādu nozīmīgu rezonansi, kaut ko tādu, ko klausītājs var pieskaitīt pie vērtībām. Mūzika ir neapstrīdami lielākais un nozīmīgākais instruments reklāmdevēju rokās.
Ir kļūdaini uzskatīt, ka patērētāji reklāmas ziņojumus saņem pasīvi. Attiecīgajos laika posmos pattērētāji kļūst jūtīgāki uz līdzekļiem, ar kuriem reklāmdevēji veido savu tēlu. Kā skatītāji sāk kļūt informētāki par izmantojamajiem līdzekļiem, reklāmdevēji ir spiesti meklēt jaunas metodes, lai novērstu skatītāju skepsi. Viens no nozīmīgākajiem notikumiem reklāmā 1980. gadā ir mūzikas video. Arī mūzikas video ir savi pārbaudes punkti, lai tas skaitītos labs, tie būtu: 1) izklaide; 2) strukturētība; 3) neaizmirstamība; 4) eketīva lirika; 5) pienācīgi noteikti mērķi, lai noteiktu auditoriju un 6) spēks. Kas atšķir mūziku no tradicionālas reklāmas, tas ir tas, ka reklāma uztver atšķirību starp pakalpojumu. Patērēt reklāmu nenozīmē patērēt produktu, tomēr šis gadījums neattiecas uz mūziku, produkts un reklāma ir viens un tas pats, tie ir nesaraujami saistīti. Citiem vārdiem sakot, muzikālās reklāmas var uzskatīt par paradigmu visiem mūzikas darbiem, neatkarīgi no to mūzikas izcelsmes.
Neraugoties uz visu, ir saprotams, ka reklāmas galvenais intruments ir mūzikas papildinājums, kas spēj piesaistīt cilvēkus un noteikto mērkauditoriju. Skaņas vai mūzikas instruments spēj tehniski novirzīt patērētāju no reklāmā redzamā uz psiholoģisko aspektu, šajā sakarā jāmin, ka reklāma un muzikālais pavadījums darbojas tikai uz fiksēto mērķauditoriju.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1328246
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties